Barbara wrote:Ronšperk: Mně přišlo přirovnání k dítěti docela vtipné, vzpomněla jsem si na sebe , ale skutečně to není příliš korektní, v dobré víře jsi napsal něco, co atheisty, agnostiky i hledající popudí. Já sama bych se ještě poměrně nedávno rozčílila strašně.
No asi ano. Mě samotného by to kdysi asi naštvalo také .
Tajně doufám, že tam najdou co tam je.
Může mi, prosím, někdo do sms (777175581, můžete poslat z netu) shrnout problém, o kterém mám přemýšlet?
Proč Bůh nekoná zázraky na amputovaných končetinách, ale rakoviny příležitostně zbavuje? Pochopila jsem to správně? Jestli mi můžete formulovat otázku přesně, budu ráda.
Běžím zpět na symposium o sociální etice (taky zajímavé ).
"Myslíš, že vzdálenost může dělit přátele? Když chceš být s Rae, nejsi už vlastně s ní?" (R. Bach)
Barbara wrote:Ale teď se chystám na exercicie, tak na mě třeba spadne jabko, až budu meditovat pod stromem a v pondělí Ti odpověď přivezu.
Snad se neunudíš k smrti A podle stylu psaní patříš ke skupině, pro kterou ještě nemám jméno, ale musím ho vymyslet. Zpravidla se jedná o chytrou a vzdělanou dívku, která se zabývá o duchovní stránku svého života, koketuje s budhismem, aby nakonec přešla ke křesťanství, a to v dost pevné podobě (ne jen běžné povinnosti, ale účasti na setkáních, různé kroužky, pěvecké sbory, až kláštery). Je vás podezřele hodně
Jeden budhistický kněz mi řekl, že je to tím, že budhismus nedává odpovědi, jestli tvé jednání je správné, ani záruky, že když něco budeš dělat, dojdeš osvícení. Musím to prozkoumat
Svatopluk vyslal tajně početné vojsko a přepadl Bavory, kteří byli zanecháni na břehu řeky Dunaje ke střežení lodí. Jedny pobil, druhé dal utopit v řece, jiné pak odvedl jako zajatce.
Já ne...ale i kdybys to udělal, odvažuju se tvrdit, že Barbara by ti to odpustila. Vypadá tolerantní
Svatopluk vyslal tajně početné vojsko a přepadl Bavory, kteří byli zanecháni na břehu řeky Dunaje ke střežení lodí. Jedny pobil, druhé dal utopit v řece, jiné pak odvedl jako zajatce.
Kain wrote:
Snad se neunudíš k smrti A podle stylu psaní patříš ke skupině, pro kterou ještě nemám jméno, ale musím ho vymyslet. Zpravidla se jedná o chytrou a vzdělanou dívku, která se zabývá o duchovní stránku svého života, koketuje s budhismem, aby nakonec přešla ke křesťanství, a to v dost pevné podobě (ne jen běžné povinnosti, ale účasti na setkáních, různé kroužky, pěvecké sbory, až kláštery). Je vás podezřele hodně
Já mám takové podezření, že se obě docela dobře znají
"Nesnažte se opít trpaslíka notorika a do mrtva se zpijte jen tehdy, když je na blízku někdo, kdo vás může pohřbít."
To věřím, jenže tolerantní dívky se mi nelíbí - pořád něčemu ustupují...a v životě se pak nedokáží postavit tvrdé realitě...raději mám silné a rozhodné, které se jen tak nenechají
Rab wrote:To věřím, jenže tolerantní dívky se mi nelíbí - pořád něčemu ustupují...a v životě se pak nedokáží postavit tvrdé realitě...raději mám silné a rozhodné, které se jen tak nenechají
Ve vztahu pak dost často vystupují panovačně až nepříjemě. Netolerance způsobuje už tak dost problémů. A rozhodné NE dokáže zkazit nejeden víkend
Dělám si legraci.
mám částečně šajn?
ve vlčí hodině
cucáš kar(a)mel
v cukrárně Štajn
Karamazů rodině
ustýláš na postel
pod polštář
a není jen fajn
...
hledat svatozář:-)
řekni "bingo", aspoň trochu
Svatopluk vyslal tajně početné vojsko a přepadl Bavory, kteří byli zanecháni na břehu řeky Dunaje ke střežení lodí. Jedny pobil, druhé dal utopit v řece, jiné pak odvedl jako zajatce.
Tak jsem na skok tu, ale předesílám, že jsem nečetla všechny příspěvky poslané sem od půlnoci, jen je přejela očima a vybrala z nich otázku, proč Bůh nenechává dorůst amputované končetiny.
Bůh je ve svých plánech kompaktní, na rozdíl od nás, kteří například zde dokážeme zastávat jeden názor a o pár příspěvků dál jiný. Bůh stvořil svět s určitými pravidly, přírodními zákony, jimiž se tento svět řídí. Proto, když se chce v tomto světě projevit, přírodní zákony spíš využívá než porušuje. Je otázka, do jaké míry jsou v Bibli popisované zázraky popisem skutečných událostí - ale pro tuto diskusi stačí říct, že to vůbec není důležité. Princip zázraku nespočívá v porušení přírodních zákonů, ale ve významu dané události pro člověka. Bůh není čaroděj, který se snaží oslnit "neuvěřitelnými divy". Skutečně je pro pochopení důležité přistoupit (alespoň v této diskusi) na to, že Bůh je partner, žijící s člověkem ve vztahu. Zázrak je to, co významně prohlubuje vztah člověka k Bohu.
"Myslíš, že vzdálenost může dělit přátele? Když chceš být s Rae, nejsi už vlastně s ní?" (R. Bach)