Page 4 of 6

Posted: Mon 28. Jul, 2008 9:44
by Kain
Image

Máte někdo doložené tyto myšky na kolena dříve, než v druhé polovině 13. století, prosím?

Posted: Mon 28. Jul, 2008 9:55
by Bobr
mam dojem ze co se tyka hard turnaje byli organizatori k vybaveni az neuveritelne benevolentni (netyka se bitvy!)

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:01
by melkel
Ano, byli jsme poprvé benevoletní, odstranili jsme jen ty nejřvavější problémy. Asi největší úlet byla Jiřího přilba, a tyto myšky.
Důvod byl jediný - ukázat přihlížejícím účinkujícím, že to je bezproblémová akce a nalákat je na další ročníky. Proto jsme i změkčili pravidla boje - například po pádu na zem bylo možné ještě vstát a pod.
Věřím, že se nám to podařilo a příští rok budou platit naprosto stejná pravidla datace jak pro bitvu, tak pro turnaj.

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:14
by Kain
Rozumím.
Proč by povalený nemohl vstát? Jo povalit a znehybnit, upáčit nebo utlouct - to je jiná. Ale prostý pád, kontrolovaný a bez inkasa zásahů...proč ne?

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:19
by Bobr
neuvazujete o tom, ze by byla nejak bodovana ztrata zbrane? v turnaji se to stalo nekolikrat a podle me by to melo byt zohledneno

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:22
by Jiři z Holohlav
Sypu se celý popelem.Slíbil jsen Wothanovi,že tak už nikdy. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Inspirace přišla na Ilze a nestíhal jsem.....
Je ,ale otázka,jak dobově zajistit kolena a lokty.

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:23
by melkel
Ad povstání - v pravidlech máme, že není bodováno, a boj začne opět vestoje. Chtěl bych jej bodovat.
Ad ztráta zbraně - zcela podle pravidel - první ztráta je bod pro protivníka, druhá konec boje. Tak to IMHO bylo.

Jinak jsme se dohodli, že musíme mít více rozhodčích - na každého bojujícího minimálně dva, kteří jej budou ledovat z protilehlých stran. Jeden na každého nestačí.

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:25
by Kain
No tak si ji všichni dají na řemínek. Stále bych byl pro očividnou porážku...

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:32
by melkel
Kain wrote:No tak si ji všichni dají na řemínek. Stále bych byl pro očividnou porážku...
Proč? Vypadnutí se stane, je to chyba, pokud se stane dvakrát, je to neschopnost a končíš. Zbraň na řemínku tě nezachrání - buď se bude jednat o vypadnutí i tak, nebo se nebude počítat a protivník tě umlátí, protože ji do ruky znovu tak rychle nechytíš.

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:47
by Jiři z Holohlav
Bobr,je to otázka dohody,na Ilse bylo možno 2x zvednout zbraň,pak už to byl out.Podobně pád bez zásahu ,no problem.Ztráta helmy 2x.Kontaktní boj zakázán - žádné klinče nebo povaly.To bylo v jednolivcích a dvojicích.Ve skupinách bylo naopak žádoucí srazit i podrazit protivníka.
Na Grunwaldu byla také jiná pravidla pro jednotlivce a pro skupiny/to místy připomínalo americký fotbal/.
Tedy kdo organisuje ten velí - víc boj zbraní nebo ragby.
Tento typ turnaje mě opravdu těší,bez ohledu na míru úspěchu.

Posted: Mon 28. Jul, 2008 10:48
by Archimedes
melkel wrote:
Kain wrote:No tak si ji všichni dají na řemínek. Stále bych byl pro očividnou porážku...
Proč? Vypadnutí se stane, je to chyba, pokud se stane dvakrát, je to neschopnost a končíš. Zbraň na řemínku tě nezachrání - buď se bude jednat o vypadnutí i tak, nebo se nebude počítat a protivník tě umlátí, protože ji do ruky znovu tak rychle nechytíš.
Krom toho třeba Argon by mohl povyprávět, jak ho zbytek přeražené bulavy na řemínku v souboji družij na Ilže připravil o mnoho cenných vteřin, než mu ji "v depu" odřízli :)

Posted: Mon 28. Jul, 2008 11:01
by Trubadix
Ad Melkel:
Az na gruma tomu se to stalo a zvládl chytit zbran zpet.

Ad Bobr:
Argon na základě pravidla o ztrátě zbrane prohrál.
Jinak plati ze pokud znicis zbraň tak se to nepočítá jako ztráta.

Posted: Mon 28. Jul, 2008 11:03
by Trubadix
A k těm myškám co mel Honza. Jsou nedoležené, ale alespon je měl kožené a né kovové :-)

Posted: Mon 28. Jul, 2008 11:21
by melkel
Trubadix wrote:Ad Melkel:
Az na gruma tomu se to stalo a zvládl chytit zbran zpet.
Grum se nepočítá, je to dřevák :-)

Posted: Mon 28. Jul, 2008 11:25
by Trubadix
A já myslel ze proto ze to není clovek :badgrin: